Diskaun 50% TAMAT jam 8 OKTOBER 2024!

“Cara hasilkan video yang LEBIH BAIK dan mendapat VIEWS yang LEBIH BANYAKdalam masa 10 jam!

Klik play video di bawah untuk pesanan dari saya!

Creator class adalah terbaik untuk anda yang...

  • Ingin tahu cara dapatkan LEBIH BANYAK VIEWS!
  • Ingin tahu cara DAPATKAN IDEA yang TERBAIK untuk video
  • Ingin pelajari cara edit video dengan LEBIH MENARIK
  • MALU nak buat video? 
  • Ingin pelajari cara hasilkan video LEBIH MUDAH & PANTAS
  • Mahu TINGKATKAN KEYAKINAN DIRI dalam video?
  • Ingin tahu alat TERBAIK untuk hasilkan VIDEO TERBAIK
  • Ingin tahu cara BUAT DUIT dengan video!
Jika anda juga mempunyai soalan di atas, anda di tempat yang betul!

 

 

Assalamualaikum!

Salam dari Dubai,

Sejak beberapa tahun lalu, saya telah menghasilkan banyak (sangat!) video content untuk perkongsian di media sosial. Ini termasuk video-video pendek, dan juga video yang lebih panjang. Dan lebih 300 video saya telah menjadi viral dengan jumlah views melebihi 700 juta!

Hari ini, video adalah platform yang paling popular di media sosial. Kini 82% trafik di internet adalah melalui video dan angka ini adalah peningkatan 15x ganda sejak 2017 lagi!

Ini menunjukkan bahawa video adalah jenis content pemasaran yang PALING PENTING hari ini.

Mungkin juga, hari ini sahaja anda telah menonton beberapa video. Sama ada di YouTube, TikTok, Instagram atau Facebook.

Adakah anda berminat untuk hasilkan video yang lebih menarik untuk perniagaan anda?

Tidak kira jika hanya sekadar untuk hobi, atau ingin hasilkan content untuk perniagaan anda. Ataupun untuk tempat kerja anda. Mungkin juga anda ingin menjadi YouTuber atau hanya ingin mengambil video keluarga anda dengan lebih baik lagi. Mungkin anda ingin kongsikan pengalaman atau ilmu yang anda miliki kepada orang ramai!

Untuk 3 hari ini sehingga Ahad 30 Jun 2024, saya akan membuka peluang kepada anda yang berminat untuk mendalami teknik penghasilan video online yang lebih baik lagi – tidak kira apa sahaja tujuan anda.

Program  Siri Video 10 jam “Irfan Khairi’s Creator Class”  ini memuatkan 9 modul cara penghasilan video yang menarik bermula dari asas (untuk pemula) ke yang lebih advanced.

Saya akan kongsikan teknik dan strategi menghasilkan video yang lebih menarik, tanpa menggunakan peralatan yang canggih – dengan hanya menggunakan smartphone anda sahaja, bermula dari asas. 

Saya akan kongsikan strategi yang saya gunakan untuk menhasilkan lebih 300 video-video yang viral di internet!

Dari langkah mencari idea, merancang, shooting, edit dan menghasilkan video yang lengkap. Tidak kira untuk YouTube, TikTok, Instagram atau Facebook – tanpa mempunyai production team. Anda juga akan dapat saksikan behind-the-scenes bagaimana saya hasilkan video-video saya dan anda boleh tiru cara saya! 

Saya juga akan kongsikan dengan anda bagaimana menghasilkan video-video yang boleh mendapat lebih banyak views, dan mungkin jika ada rezeki, video anda juga dapat menjadi viral – saya akan tunjukkan teknik dan strateginya!

Jadi, anda berminat nak hasilkan video-video yang lebih menarik? 

 

Dubai, UAE

*IK adalah penerima anugerah YouTube Silver Creator Award!

Kenali Irfan Khairi

Irfan Khairi, pengasas OpenEducation di bawah Irfan Khairi Sdn Bhd telah menempa nama di Malaysia dan dikenali sebagai “jutawan Internet” oleh pihak media bermula 2005. Seorang speaker profesional, penulis dan juga personaliti TV dan radio, dan kini – INFLUENCER VIDEO! 

Irfan Khairi telah melahirkan beribu-ribu usahawan Internet yang berjaya di Malaysia dan juga luar negara melalui program-program yang dikendalikannya. Bermula 2016, Irfan Khairi juga telah menubuhkan IK Institute of Business dan Expert Ignite (agensi sosial media) di Dubai, UAE untuk mengembangkan sayap perniagaannya mencapai negara-negara Islam seluruh dunia.

Beliau juga dianugerahkan, anugerah berprestij, Malaysia Top Achievers Award 2019, Leadership Excellence in Online Marketing dan tercalon sebagai finalist TikTok Awards 2023.

Irfan Khairi mempunyai gabungan followers di media sosial yang paling ramai di antara speakers, trainers, mentor dan sifu perniagaan lain di Malaysia dengan jumlah lebih 4.3 juta followers di Facebook, Instagram, YouTube dan TikTok. Beliau juga, adalah penerima Silver Creator Award dari YouTube.

 

IK Creator Class sangat2 terbaik! Hanya dengan Teknik asas yang ik tunjukkan dalam penghasilan video, impaknya amat bagus sekali. Kalau dulu video tiktok saya paling tinggi pun 500 views je, tapi sekarang mudah je capai lebih 200,000 views. MasyaAllah Tabarakallah, Syukran Jazilan ik!
Alwahida Ismail
Property & Finance Advisor
Terkejut dengan perkongsian tips, cara dan peralatan yang digunakan oleh Irfan Khairi. Dengan hanya menggunakan telefon kokak pun mampu menghasilkan video yang viral. Selepas mengikuti sepenuhnya kelas ini saya berharap agar saya dapat konsisten menghasilkan lebih banyak video viral seperti IK.
Zahid Dol
Usahawan
Setelah sertai program IK Creator Class, baru saya tahu ada cara dan formula untuk hasilkan video-video yang berkualiti, kreatif, menjadi viral sehingga memikat ramai menonton.

Bila lebih ramai yang menonton, ramailah yang akan tahu tentang bisnes kita. Ini amat menguntungkan dan sangat membantu meningkatkan bisnes kita ke satu tahap yang lebih baik.
Erin Adzmi
Usahawan
0 +
Video Viral
0
Followers

YouTube Silver
Creator Award

TikTok Awards Finalist

Module Creator Class - 10 jam bersama Irfan Khairi!

IK VIDEO CREATOR CLASS mengandungi 9 modul video berjumlah 10 jam bersama Irfan Khairi

VIDEO 1: Pengenalan Creator Class bersama Irfan Khairi (1 JAM)

Irfan Khairi kongsikan ‘birds-eye-view’ Creator Class. Di sesi pertama ini, IK akan kongsikan filosofinya dalam menghasilkan video-video yang menarik dan viral. Juga akan kongsikan tentang peralatan, app dan software yang akan digunakan sepanjang program ini. 

VIDEO 2: Jom belajar ASAS dulu! (1 JAM)

Seperti membina bangunan, asas (foundation) adalah sangat penting. Begitu juga dengan menghasilkan video yang menarik. Jom kita belajar bersama IK asas mengambil video, dan edit video khusus bagi anda di tahap permulaan. 

VIDEO 3: Selain visual, audio pun penting juga... (1 JAM)

Memperkenalkan audio dan music untuk melengkapkan lagi video anda. Sebenarnya audio adalah elemen yang sangat penting dalam video. Pakar video akui bahawa audio adalah lebih penting dari visual- jadi pastikan anda tahu cara terbaik untuk menggunakannya!

VIDEO 4: Menghasilkan video informasi TANPA perlu diri anda bercakap (1 JAM)

Nak hasilkan video tapi malu untuk tunjuk muka anda dan bercakap? Jangan risau, ada caranya dan anda akan pelajari dalam modul kali ini. Selepas modul ini, anda akan tahu cara hasilkan video informasi tanpa perlu anda perlu tunjukkan muka anda!

VIDEO 5: Cara hasilkan video yang VIRAL! (1 JAM)

Kali ini IK akan kongsikan strategi dan teknik yang digunakannya untuk menghasilkan lebih 300 video-video viral – tanpa satu pun  menggunakan bad marketing dan kontroversi! Dan anda pun boleh TIRU cara ini. 

VIDEO 6: Menghasilkan video informasi ANDA YANG BERCAKAP (jangan takut - ada cara mudah!) (1 JAM)

Anda ingin menghasilkan video ‘talking head’? – video sepertimana influencer sering lakukan – bercakap dihadapan kamera. Jika anda ingin mempelajari caranya, dalam modul ini IK akan kongsikan cara yang paling mudah yang akan menjadikan anda seperti seorang influencer yang lancar di hadapan camera! 

VIDEO 7: Nak jadi vlogger? (PART 1: Shooting) (1 JAM)

Anda berminat nak hasilkan content video yang berterusan? Berminat nak hasilkan “show” anda sendiri?  Memang tak mustahil lagi oleh kerana kini, anda telah mempunyai semua skil yang diperlukan untuk jadi seorang vlogger! 

Irfan Khairi akan bawa anda melakukan shooting video untuk vlognya di YouTube sebagai penerima anugerah Silver Creator Award YouTube  dan anda boleh melihat dan belajar dari langkah pertama mencari idea,  menghasilkan satu storytelling, sehingga edit video dan lengkapkan satu episod vlog untuk YouTube channelnya. 

VIDEO 8: Nak jadi vlogger? (PART 2: Editing) (2 JAM)

Shooting dah pun selesai untuk vlog! Kali ini Irfan Khairi akan bawa anda kembali ke studio dan tunjukkan pada anda prosesnya melakukan edit dari awal hingga akhir vlognya. Seperti anda melihat behind-the-scenes sebuah hasil video bermula dari kosong! 

VIDEO 9: Cara BUAT DUIT dengan video!

Shooting dah pun selesai untuk vlog! Kali ini Irfan Khairi akan bawa anda kembali ke studio dan tunjukkan pada anda prosesnya melakukan edit dari awal hingga akhir vlognya. Seperti anda melihat behind-the-scenes sebuah hasil video bermula dari kosong! 

Rumusan program IK Creator Class:

Harga program ini adalah RM650 RM325

Diskaun 50% TAMAT jam 8 OKTOBER 2024!

Harga sangat berbaloi. Dengan jumlah hari, jumlah jam. Gaya penyampaian yang praktikal. Siap dengan contoh sebenar. Memang berbaloi sangat dengan fees
Syamsul Adlan Mahrim
Usahawan
Dah lama cari kelas yang boleh ajar teknik buat video marketing yang mudah untuk orang bisnes macam saya yang sentiasa sibuk. Baru 1st module, kami dalam kelas online dah berasap. Padu betul! Overall, saya sangat teruja untuk ikuti modul-modul yang seterusnya. Highly recommended class!
Kay Bee
Financial Planner

Hubungi

Pejabat:
03-77292277

Whatsapp:
010-2388754 (Cik Lia)

Media Sosial

Kuala Lumpur

Unit 19-2, 19-3 & 19-3A
Oval Damansara
Jalan Damansara

Dubai

Marina Plaza
Al Marsa Street
Dubai Marina
Dubai, UAE

Hak Cipta Terpelihara Irfan Khairi Sdn Bhd (Malaysia) & Expert Ignite  (Dubai) 2024